enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sunday 17 July 2011

cerita 16 julai

assalamualaikum sahabat semua....mesti sahabat semua rindukan saya kan???...hehheeee...perasan lak....sebenarnyer saya yang rindukan kalian...rindu nk bersembang n tukar2 ilmu.....

16 julai 2011

sahabat semua tahu ape yang saya lakukan...kn?????
ingat x?...lpe ea...oke saya ingat kan...

16 julai 2011....iaitu semalam...wah cm lme jer.....
saya dan mungkin lebih dari 50000 orang menduduki peperiksaan memasuki perkhidmatan PTD......
ape itu PTD???...xtau??..
PTD atau nme panjang nyer.....
pegawai tadbir dan diplomatik.....
exam tue telah berlangsung dari jam 9 pagi hingga jam 3.30 petang

di hari 16 julai 2011...sabtu....
saya bangun seperti biasa jam 6 pagi
mandi, solat dan sarapan....
tepat jam 8 pagi saya bertolak ke tempat yang ditetapkan untuk peperiksaan berkenaan....

ya Allah...
nasib baik datang awl.....
pak gaurd kt tempat berlangsung nyer exam kate xde pun exam yang bakal berlangsung disitu pada hari berkenaan....
OMG...
so???????????????????    wherE????????????
kebanyakan dan majoriti nyer....peserta exam datang ketemapat berkenaan.....
salah seorang penyambut tetamu tempat berkenaan memaklumkan pertukaran tempat terpaksa dilakukan last minit....
sebab bertindih program diRaja...

hadoiii...dh la gubra....bertukar tempat lak...cuak cuak cuak...
nasib baik mase menyebelahi saya
kalau x...entah ape jadi....

sesampai nyer ditempat yang betul....
saya terus naik lif dengan yakin nyer ke dewan exam.....
nak tau ape jadi???????

ramai datuk-datuk n datin-datin kat dewan yang saya tuju TUE....
ngn muka tebal....
saya turun balik kt ground floor and bce arahan betol2...hahahahaaa....
salah level daaaaa......

cuak punya pasal la tue...

namun sepanjang exam...semua nyer berjalan lancar....

alhamdulillah.....

insya Allah ade rezeki...DOakan saya OK???....



No comments:

Post a Comment