enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday 12 July 2011

perkejaran mase?????ade k?

hahahahhahaaaa.....entah pape tajuk tue....

salam sahabat yang saya sayang semua...
maaf...terlalu lamu ase nyer tak update blog...
kesibukan dan kekangan mase yang tersepit2 nie tidak mengizikan saya mengahadap lappy saya

tambahan pula 
tertimbul-timbul plak masalah heheheeee...

very major prob
my lovely laptop meletup plak...
hahhahahahaa....
kne serang ngn virus trojan
langsung xleh buka
apa pun xleh...hehehehehee
so buat sementara waktu saya curi gne lappy adik sy yang kecik nie la,......
lappy free 1 malaysia...

di tambah rencah kesibukan dengan tawaran perkerjaan dari kerajaan....SPA
namun....
sebelum menjejakakn kaki ke tawaran terbuka kepada lebih 40 000 graduan tue

sy kena menduduki exam yang akan berlangsung SABTU 16 JULAI 2011 nie...
dari jam 9.00 pagi hingga la jam 3.30 ptg...
sahabat semua jangan lupa doakan sya oke????...(^_^)

bulan pose dah dekat
memasing sibuk nk raya...(dh habis ganti pose????)
kain-kain tempahan makin bertambah...
hehehehee...(rezeki la tue...amiinnn)

so,
buat sementara waktu saya mungkin xdapat nk update blog....
jangan lpe singgah-singgah sini lak ye kengkawang tercinta...
<3 semua.....
(^_^)
pose ngn bahan rujukan tuk exam PTD...(^_^)
 

"ya Allah, permudahkan la urusan hamba mu ini, dan letakkan lah dia dalam golongan yang berjaya dan sentiasa dalam jalan mu ya Allah...."

TQ.

No comments:

Post a Comment