enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday 29 July 2011

kunjungan ke RUMAH BEST FRIEND EVER

assalamualaikum sahabat...lme rsenyer xberkesempatan mengupdate blog kecil nie....hehehehehheeeee...bz makin mengejar saya setibanya ramadhan nie....tempahan raya dh bertimbun dh....alhamdulillah...rezeki....
"ya Allah permudahkan lah urusan ku.....aminnn"

pagi nie sy baru sahaja selamat sampai dari kajang.....3 hari berada disana mengunjungi sahabat baik saya noni.....dh hampir 4 bulan xbertemu....melepaskan rindu dan bertukar2 cerita

nasib saya kurang baik sewaktu menuju ke sana....
akibat dh lme tidak menaiki bas....diserang hendap oleh mabuk bas laaa.......
bas bergerak jam 10 pagi....
3 kali bas stop sbb saya....."piss out"...
oh my...sesangat la xlarat....

any wat sangat happy p sane.......

saya dapat berkenalan dengan seorang "bro" yang jual minyak wangi...... ske...hehehheee......   <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


ape2 pun SELAMAT BERPUASE PADA SEMUA DAN BANYAK KAN AMAL DAN IBADAT DI BULAN MULIA INI....

No comments:

Post a Comment