enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday 3 June 2011

aku ISLAM ke???

Ya Allah...maha Besar kuasa mu...sesungguh nya aku insan yang amat lemah...ampunkan lah dosa-dosa ku yang lalu dan tetapkan lah aku di jalan Mu.....amin.

terdetik difikiran saya sejurus selesai solat tadi....adakah benar aku ISLAM???atau aku hanya mewarisi sahaja dari keturunan ku????? ape sebenarnya dimaksudkan dengan ISLAM? ISLAM tue sempurna ke kalu solat cukup 5 waktu, pose bulan ramadhan and menunaikan haji???????

mse saya sekolah rendah Ustaz selalu pesan....solat itu tiang agama...tanpa solat runtuh la agama kiter......
I- ISYA'
S- SUBUH
L- LOHOR(ZUHUR)
A- ASAR
M- MAGHRIB...

so, kite macam mne sahabat????cukupkah solat kiter?

No comments:

Post a Comment