enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday 20 June 2011

sungguh TIDAK SOPAN!

salam sahabat...dh lme xupdate blog...maklum la ade tempahan yang perlu disiapkan......
okey....nie citer terkini.....
semalam 19 jun 2011...saya ringan kan hati yang sememangnyer dh amat berat nk p kerja bawah org lain......
sehari sebelum tue ade terbaca dekat laman mudah sal kerja kosong sebagai tukang jahit......

pada iklan tue xde lak tulis nk tukang jahit ape...baju k tudung k.....saya pun col la name yang diberi.......
terus cik puan tue mintak saya datang keesokan paginyer...19 jun la....

esok nyer jam 10 pg.....10 pagi okey......sy pun gerak la nk ke tempat yang diberitahu oleh cik puan tue.......

saya cari tempat berkenaan xjumpa....saya pun col la cik puan tue....nak tau ape jadi?????

dia marah nyer saya datang awl2 pagi.....awl????????   10 pagi awl k????
dah tue dia bru sampai kt umah dari KL...asal xgtau kak long oooiii....punya la bengang.....saya nie niat baik dh gtau mak nk p jmp dia, xkan la sy nk balik gtue jer....saya pun tnggu la coz dia ckp dlm kol 12 bru dia bkr kedai.....kol 12??????

lame gak kne tngu nie......

saya pun merayau2 la kt SABASUN.....bosan wei jenjalan sensorang....heheheeeee

dh penat pusing saya pun blah n p tempat yang sepatut nyer.....jam dh kol 12... saya pun col la cik puan tue....xangkat lak!!!!!!...amat bengang n kejam sesangat....
kali ke tiga col baru angkat...bila angkat terus dia ckp datang la dh ade kt kedai.......sayapun tny la mne kedai....tau ape dia jawab?????

"butik saya pun xtau????ala butik ehem ehem la....itu pun xkan xtau....?!??

great??!!! belagak nk mampus......sesampai nyer kt kedai cik puan tue...upe2nyer kedai jahit tudung ajer......


sangat KECEWA...!!!!!!!!!!!!!!

dah la kena marah...hajat lak xtercapai.....DUGAAN......

APE NK DIKATA.....(^_^)...SENYUM AJER LA...

No comments:

Post a Comment