enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday 27 June 2011

kerana GIGI....

hari nie aku xde mood nk g skolah...
rse serbe xkena jer...dup dap dup dap...dadaku
hidup nie ku rse sudah xde indah cm selalu....

ini lah orang nyer...(DOKTOR GIGI) yang akan menggangu hidup aku hari nie...
semalam cikgu gtau dalam kelas...orang dr klinik kesihatan akan datang kesekolah....
untuk wat pemeriksaan gigi...
kalau melibatkan gigi nie la yan aku xbrape nk berani....bunyi alat2 dia jer pun dh wat aku ketar lutut...

kalau nak di ikutkan gigi aku nie...memang kronik giler dah...konfrem kena cabut punya...
diaorang cakap xsakit, macam kena gigit semut jer...
tp time tue ade ubat bius...memang xsakit...tp bila hilang ubat bius???....MAakkkkkkk...!
cukup la sekali ku kena dulu....

pagi tue sampai jer depan skolah, mata aku cepat jer tangkap 2 van klinik kesihatan...
hampa toi hati aku...depa toi2 datang la....
apa aku nk wat nie????
perlukah aku berserah?
atau melarikan diri k Liverpool??
tp aku mne ade duit...beli cendol leh ar...ngn karipap...sedap tuuee...

akibat darah fobia aku datang.....aku xberani nk naik kelas...
name aku dh la huruf A...mau nyer org first kena pangil.....
jadi aku pun lari masuk toilet...duk diam-diam ambil pk idea bernas.....

selepas 1jam 26 minit aku pk...
lalu ade la idea bernas sewangi kolam kumbahan yang aku dapat....
lari dari sekolah...!
tp ikut pintu belakang...lebih safe...

nak dijadikan cerita.....aku nie bukan la budak pro dalam panjat2 pagar nie
sebagai akibatnyer...aku tersungkur jatuh umpama buah nangka busuk...
akibat impak jatuh yang maksima tue....
aku terus pengsan dengan manjanyer.......

sedar2 aku dh kt hospital ditemani oleh ibu n bapak aku.....
dagu n mulut aku berdarah akibat terhanttuk kt tanah...
tanagn aku bersimen dan berbalut sal terkehel dek tanah yang aku cium.......
kena la aku bermalam dihospital xde bintang nie tiga hari....
tapi alhamdulillah....gigi aku xyah cabut....hahahahahahaaaaaa



(DONT BE NAKAL2....& JANGAN LUPA GOSOK GIGI.)

No comments:

Post a Comment