enjoy la my little blog nie oke.....(^_^)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Saturday 4 June 2011

kejam nyer MAJIKAN dia....!

sahabat saya baru sahaja mendapat pekerjaan.....she so happy to get that job...saya pun tumpang happy sme....setelah 2 minggu kerja.....sahabat saya call and she told me how she feel very very sad work there....macam2 situasii kiter leh dengar sebenarnye...namun cm ne kiter nak handle tue penting......saya pun nasihat la sikit kt sahabat saya tue....walaupun sy tidak sehebat and sepandai motivator...(hehehe..)...
1) jangan cepat rase down ngn ape boss ko cakap, may be ade salah ko yang ko xsedar..
2) jangan simpan dalam hati hal2 tempat kerje....biase la tue....
3) bersabar....pasti ade berlian ko dapat nanti....

sabar itu sebahagian daripada iman....and marah dan benci itu datang dari neraka.

No comments:

Post a Comment